لباس زنانه: تیشرت و پولوشرت شلوار و شلوارک سوییشرت و بافت پالتو بارانی و کاپشن تاپ و بوستیر لباس زیر پیراهن سرهم تونیک و مانتو بلوز ، شومیز و بادی لباس بارداری دامن لباس خواب و راحتی ست لباس کت و جلیقه کفش کیف اکسسوری آرایشی بهداشتی lcwaikiki لباس مردانه: تیشرت و پولوشرت, شلوار و شلوارک, سویشرت و بافت, پیراهن, پالتو ، بارانی و کاپشن لباس زیر سرهم بلوز ست لباس کت شلوار و جلیقه کفش کیف اکسسوری بهداشتی زیبایی lcwaikiki دمپایی

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

مصائب تکرر ادرار

مصائب تکرر ادرار...

(مصائب تکرر ادرار) -[ مصائب تکرر ادرار]...

 

 

آیا شما هم به مشکل تکرر ادرار دچارید و مهمترین عوامل ایجاد آن و بهترین راه درمانی برای این عارضه را می دانید؟

 

تکرر ادرار ؛ علل و درمان

چرا هنوز از توالت فاصله نگرفته‌، باز هم فکر دستشویی رفتن به سرتان می‌زند؟ مراجعه مکرر به دستشویی کلافه‌تان کرده؟ وقتی که قرار است برای چند ساعت از خانه فاصله بگیرید یا سفر بروید، استرس پیدا کردن توالت عمومی رهای‌تان نمی‌کند؟در طول شب مجبورید بارها از خواب برخاسته و مثانه‌تان را خالی کنید؟

همه اینها نشانه‌های ابتلای شما به تکرر ادرار است؛ مشکلی که می‌تواند جنبه‌های دیگر زندگی ازجمله کار و فعالیت‌های روزانه، خواب و استراحت، سلامت روان و. . . را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد. تکرر ادرار با وجود همه آزار‌دهنده بودنش، بیماری شایعی است. به همین دلیل با دکتر حسین کرمی، متخصص مجاری ادراری و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت‌وگو کردیم تا با کمک او راه‌های رها شدن از این مشکل را بشناسیم.

تکرر ادرار یعنی چه؟

زمانی که فردی با مصرف کم یا متوسط مایعات، به دفعات به دستشویی مراجعه کرده، هربار حجم کمی ادرار را تخلیه و احساس کند هنوز تخلیه کامل انجام نشده، گفته می‌شود مبتلا به تکرر ادرار است. در حالت طبیعی در طول 24 ساعت باید 7 تا 8 بار برای تخلیه مثانه به دستشویی مراجعه شود، به علاوه در حالت طبیعی یک فرد جوان نباید در طول شب نیازی برای تخلیه مثانه احساس کند مگر آنکه مایعات زیادی مصرف کرده باشد. بنابراین فردی که هر نیم ساعت یکبار به دستشویی مراجعه کرده و شب‌ها مدام برای تخلیه مثانه بیدار می‌شود دچار تکرر ادرار است. نشانه مهم تکرر ادرار، تعداد زیاد دفعات مراجعه به دستشویی و حجم کم ادرار است. کسی که مایعات زیادی مصرف کرده و هربار حجم زیادی ادرار تخلیه می‌کند جزو مبتلایان به تکرر ادرار محسوب نمی‌شود.

وقتی خبر نمی‌کند

تکرر ادرار به دو نوع حاد و مزمن تقسیم می‌شود؛ گاهی فرد به صورت ناگهانی و بدون سابقه قبلی به تکرر ادرار مبتلا می‌شود که این موضوع می‌تواند به دلیل عفونت‌های مثانه و مجرای ادراری باشد که بیشتر در خانم‌های جوان رخ می‌دهد. این نوع تکرر ادرار با مصرف آنتی‌بیوتیک درمان می‌شود. اما تکرر ادرار مزمن ماه‌ها یا سال‌ها در فرد وجود دارد و تقریبا همیشه او را تحت فشار قرار می‌دهد.

چرا در توالت مقیم شده‌اید؟

تکرر ادرار دلایل مختلفی دارد که در ادامه آنها را برای‌تان شرح داده‌ایم و راه‌های رها شدن از مشکلات گفته‌شده را هم با شما درمیان گذاشته‌ایم.

کوچک بودن مثانه

در برخی افراد مثانه کوچک است و نمی‌تواند حجم طبیعی ادرار را در خود نگه دارد. چنین افرادی با کمترین میزان ادرار باید مثانه را خالی کنند. کوچکی مثانه هم دلیل تکرر ادرار است و هم یکی از عوارض آن. کسی که مجبور است حجم کم ادرار را تخلیه کند به مثانه اجازه نمی‌دهد حجم پیدا کند و مقدار بیشتری ادرار را در خود نگه دارد، بنابراین رفته‌رفته مثانه کوچک می‌شود و بی‌اختیاری ادرار به وجود می‌آید.

حالا چه کنیم؟

گاهی با رفتاردرمانی می‌توان مثانه را بزرگتر کرد؛ یعنی فرد هربار دقایقی ادرار را تحمل کند تا مقدار بیشتری در مثانه جمع شود. زمانی که مثانه خیلی کوچک باشد با جراحی بخشی از روده را به مثانه اضافه می‌کنند که این روش آخرین انتخاب برای درمان است.

کشش در مثانه

گاهی مثانه به دلایل مختلف ازجمله ضخیم شدن آن نمی‌تواند کشش و افزایش حجم داشته باشد. درحقیقت مثانه نمی‌تواند به شکل بادکنکی بزرگ‌تر شده و ادرار بیشتری را نگه دارد. تا زمانی که شما از پس درمان مشکل اصلی برنیایید، نمی‌توانید میزان توالت رفتن‌ها و دفع ادرارتان را کاهش دهید.

حالا چه کنیم؟

با تمرین‌هایی می‌توان مثانه را بزرگ کرده و حجم آن را افزایش داد. لازم است فرد برای خود تعیین کند که مثلا هربار دقایقی دربرابر احساس اجبار تخلیه مثانه مقاومت کند، بعد از مدتی زمان مقاومت دربرابر تخلیه مثانه را بیشتر کند؛ هرچه فرد زودتر ادرار را تخلیه کند دیرتر درمان خواهد شد. اگر در انجام این تمرین‌ها جدی باشید، می‌توانید به هرچه زودتر برطرف شدن مشکل‌تان امیدوار باشید.

 مثانه بیش‌فعال

مثانه برخی افراد لرزش‌های بیش از حد یا منقبض شدن‌های خودبه‌خودی دارد. در این مورد فرد به‌طور ناگهانی احساس نیاز به دستشویی احساس می‌کند و اگر سریع مراجعه نکند ممکن است لباس خود را خیس کند.

حالا چه کنیم؟

برای درمان این مورد ممکن است دارودرمانی درنظر گرفته شود؛ داروهایی تجویز می‌شوند که لرزش‌ها و انقباضات خودبه‌خودی را مهار کرده و تکرر ادرار را درمان می‌کنند. درصورتی‌که داروهای دیگری را مصرف می‌کنید از پزشک‌تان در مورد احتمال تداخل دار‌و‌های جدید با آنچه پیش از این مصرف می‌کردید سوال کنید. اگر تکرر ادرار دارید، نباید خوددرمانی کنید یا سرسری از کنار آن بگذرید؛ اول باید با کمک پزشک‌تان علت را پیدا کرده و بعد درمان مناسب با آن را انتخاب کنید.

مثانه عصبی

 بیماری‌های زمینه‌ای مثل MS، پارکینسون، سکته یا تومور مغزی، دیسک‌های درمان نشده، آسیب‌های نخاعی و. . . ممکن است سبب شوند مثانه تحت فشار قرار گیرد. درواقع این بیماری‌ها می‌تواند تحریک‌پذیری مثانه را بالا برده و موجب تکرر ادرار شود.

حالا چه کنیم؟

با درمان یا کنترل بیماری‌های زمینه‌ای می‌توان فشار مثانه را کم کرد. گاهی ممکن است براساس علت بیماری زمینه‌ای و بررسی نوار مثانه، تجویز دارو یا جراحی نیاز باشد.

مثانه‌های حساس

به‌طور طبیعی پس از پرشدن مثانه تا حجم 150سی‌سی فرد احساس ادرار را درک می‌کند؛ در افرادی که به علت مثانه حساس دچار تکرر ادرار هستند احساس ادرار حتی با حجم 20سی‌سی و چند قطره هم درک می‌شود.

حالا چه کنیم؟

همیشه درمان‌های تهاجمی یا دارویی نیستند که می‌توانند به حل مشکل شما کمک کنند، گاهی ریش و قیچی دست خودتان است و خود شما هستید که با تمرین و مقاومت می‌توانید اوضاع را بهتر کنید. به همین دلیل برای درمان این مشکل باز هم رفتاردرمانی درنظر گرفته می‌شود؛ یعنی فرد به‌اصطلاح حرف مثانه را گوش نکرده و در مقابل رفتن به دستشویی مقاومت کند. پس خسته نشوید و تلاش کنید هر روز یک قدم به جلو بروید.

عفونت‌ها

 عفونت‌های مثانه یا مجاری ادراری ممکن است سبب تکرر ادرار حاد یا مزمن شوند. اگر عفونت یکباره رخ دهد، تکرر ادرار حاد و اگر عفونت مزمن بوده و ماه‌ها وجود داشته باشد تکرر ادرار مزمن را ایجاد می‌کند.

حالا چه کنیم؟

مسلما رعایت مسائل بهداشتی از عفونت‌ها جلوگیری می‌کند، به علاوه درمان عفونت هم می‌تواند تکرر ادرار را درمان کند. نوشیدن آب فراوان هم می‌تواند در این رابطه موثر باشد.

استرس و اضطراب

 مسائل روانی می‌توانند در ایجاد تکرر ادرار نقش داشته باشند. افرادی که مدام تحت استرس هستند نیاز بیشتری به دستشویی احساس می‌کنند و ممکن است به تکرر ادرار مبتلا شوند.

حالا چه کنیم؟

مراجعه برای درمان و کنترل استرس می‌تواند موثر باشد. به علاوه فرد نباید بر ادرار خود تمرکز کرده و به لحاظ روانی، ذهن خود را به خاطر این مساله مغشوش کند. مشغولیت ذهنی نسبت به تکرر ادرار بیشتر این قضیه را تشدید می‌کند.

وسواس ادراری

 این علت هم به مسائل روانی برمی‌گردد و در افرادی که وسواس ادراری دارند، دیده می‌شود. باید بدانید هرچه به مثانه بیشتر متمرکز و حساس بوده و استرس داشته باشیم، مثانه تحریک‌پذیرتر خواهد بود.  پس در این مورد هم خود شما هستید که به جای استفاده از داروها می‌توانید برای حل شدن این مشکل قدم بردارید.

حالا چه کنیم؟

شخص باید با راهنمایی متخصص، وسواس خود را حل کرده و درک کند حساسیت بیش از حد نسبت به پاکی سبب مشکلاتی نظیر تکرر ادرار خواهد شد.

اگر با توالت قهرید حواس‌تان باشد

همیشه اشتباهاتی که در مراقبت از کلیه‌های‌تان انجام می‌دهید، باعث مقیم شدن‌تان در توالت نمی‌شوند. گاهی شما چنین مشکلی که ساختار کلیه‌ها یا مثانه‌تان باعث آن شده است را به ارث می‌برید. اما در هر حال، نگه‌داشتن ادرار و قهر بودن با توالت هم نمی‌تواند در بیمار شدن کلیه‌ها و مثانه شما بی‌اثر باشد.

چندبار دستشویی می‌روید؟

تکرر ادرار و عکس آن کم‌ادراری هر دو به لحاظ تشخیص و درمان مهم است و باید نسبت به آنها آگاهی داشت. تکرر ادرار زمانی رخ می‌دهد که فرد کمتر از حد طبیعی ادرار می‌کند؛ یعنی در طول شبانه روز کمتر از 7 یا 8 بار و با حجم خیلی کم تخلیه مثانه دارد.

چقدر مایعات می‌نوشید؟

برخی افراد هم هستند که مایعات کمی می‌نوشند اما حجم ‌ادرار خیلی زیاد است و اصطلاحا به پرادراری مبتلا هستند. این افراد حتما باید از لحاظ عملکرد کلیه مورد بررسی قرار گرفته و چکاپ شوند زیرا ممکن است اختلالات عملکردی کلیه ازجمله کم کاری کلیه وجود داشته باشد.

کلیه‌های‌تان سالم است؟

نارسایی‌های کلیوی درباره کم‌ادراری یا پرادراری نقش اساسی دارند. نارسایی‌های کلیوی در مراحل اولیه نشانه‌ای ندارند و فرد تا زمانی که 50 درصد یا بیشتر مورد تخریب یا نارسایی قرار نگرفته باشد علائمی ندارد. حتی گاهی عملکرد یک کلیه کاملا از بین می‌رود اما فرد هنوز از آن بی‌اطلاع است.

این نشانه‌ها را دارید؟

زمانی که بیش از 50درصد تخریب و نارسایی در کلیه به وجود می‌آید نشانه‌هایی مانند درد، زردی پوست، رنگ پریدگی، بی اشتهایی، کاهش وزن، خستگی مزمن و. . . خود را نشان می‌دهند که شاید این زمان برای درمان و پیگیری بسیار دیر باشد، بنابراین لازم است نسبت به این موضوع آگاه بود و توجه کافی داشت.

شفا آنلاین

 

 

ابتلای خردسالان به سرماخوردگی در این فصل

چرا برخی اطفال حتی در فصل گرما نیز دچار سرماخوردگی می شوند و دلایل ابتلای ...

ابتلای خردسالان به سرماخوردگی در این فصل

به چه دلایلی باید هر روز مرغ را در برنامه غذایی خود داشته باشیم؟

 

 

 

 

اگر از کسانی هستید که هر روز  حداقل یک وعده مرغ می خورید این را ...

به چه دلایلی باید هر روز مرغ را در برنامه غذایی خود داشته باشیم؟

قوانین تغذیه سالم برای اطفال

تغذیه و خورد و خوراک یک کودک سالم و پرانرژی چگونه است و تغذیه سالم ...

قوانین تغذیه سالم برای اطفال

افزایش اگزمای کودکان با این عوامل

 

 

 اگزما در کودکان چه علائمی دارد و انواع اگزما در اطفال ...

افزایش اگزمای کودکان با این عوامل

تاثیرات مهم این نوشیدنی صبحگاهی

 

 

در این مطلب در مورد خواص نوشیدن آب پس از بیدارشدن ...

تاثیرات مهم این نوشیدنی صبحگاهی

مصرف میوه برای کودک

 

 

والدین برای مصرف میوه توسط فرزندشان باید دقت کنند و با ...

مصرف میوه برای کودک

راه حل هایی برای درمان اضطراب جدایی اطفال

  چرا کودکان دچار اضطراب جدایی می شوند و با چه راههای می توان این ...

راه حل هایی برای درمان اضطراب جدایی اطفال

آیا در لاغر شدن، خیلی سخت گیر هستید؟

 

 

آیا شما جزو اشخاص  ایده آل گرایی هستید و دلتان میخواهد همه چیز ...

آیا در لاغر شدن، خیلی سخت گیر هستید؟

رنگ کردن موهای زنان باردار

 

 

بهتر است در دوران بارداری از رنگ کردن مو ها پرهیز ...

رنگ کردن موهای زنان باردار

مدیریت در رابطه عاطفی والدین با فرزندان

 

 

 

رابطه والدین و فرزندان باید مدیریت شود و از ...

مدیریت در رابطه عاطفی والدین با فرزندان

انتخاب جنسیت با این ترفندها

 

با این راه و روش جالب و تاثیرگذار می توانید نقش بسزایی در ...

انتخاب جنسیت با این ترفندها

مصائب تکرر ادرار

 

 

آیا شما هم به مشکل تکرر ادرار دچارید و مهمترین عوامل ...

مصائب تکرر ادرار

رنگ رژ لب باید در هر فصلی تغییر کند

رژلب از محصولات آرایشی بسیار مهمی است که چهره را شاداب و بانشاط نشان می ...

رنگ رژ لب باید در هر فصلی تغییر کند

معجزه خون جوانان برای سالخوردگان

 

 

 

خون افراد جوان تاثیرات مفید و بسزایی در ...

معجزه خون جوانان برای سالخوردگان

دستگاه سولاریوم و استفاده از آن

 

 

دستگاه سولاریوم و استفاده از آن در کشورمان بدون مجوز است ...

دستگاه سولاریوم و استفاده از آن

نحوه صحیح مواجه با مشکلات

 

 

 بهتر است مراقب باشید و در مواجه با سختی ها و ...

نحوه صحیح مواجه با مشکلات

عوامل ایجاد سکسکه

 

 

سکسکه کردن چه عللی می تواند داشته باشد و روش های ...

عوامل ایجاد سکسکه

شروع بارداری و دستورات تغذیه ای مهم برای آن

یک سری توصیه ها و قوانین لازم برای شروع دوران بارداری وجود دارند که حتما ...

شروع بارداری و دستورات تغذیه ای مهم برای آن

تهدیدات پشت میز نشستن برای سلامتی

 

 

زیادنشستن پشت میز چه خطراتی می تواند برای سلامتی ما داشته ...

تهدیدات پشت میز نشستن برای سلامتی

چگونه کهیر را در خانه درمان کنیم - 6 توصیه

  با وجود علل ناشناخته، کهیر هنگامی رخ دهد  که بدن  به   به دارو، مواد غذایی و ...

چگونه کهیر را در خانه درمان کنیم - 6 توصیه

بررسی نسل های آینده از لحاظ قد و ذهن

 

نسل های آینده می توانند افرادی نابغه تر و قدبلندتر نسبت به این ...

بررسی نسل های آینده از لحاظ قد و ذهن

برای درمان نفخ و گاز معده این برنامه غذایی یک هفته ای را اجرا کنید

 

 

توصیه ما برای از بین بردن نفخ و گاز معده شیوه بسیار آسانی است و ...

برای درمان نفخ و گاز معده این برنامه غذایی یک هفته ای را اجرا کنید

نگاه کردن به تلویزیون سبب ابتلا به دیابت می شود

 

 

تماشای تلویزیون برای بیشتر مردم جزو  متداول ترین کارهای روزانه است.تماشای تلویزیون باعث  افزایش ابتلا ...

نگاه کردن به تلویزیون سبب ابتلا به دیابت می شود

آموزش ادویه ای برای طبخ غذاهای مرغی

 

 

همانطوریکه از نامش معلوم است ادویه ای که آموزش می دهیم مخصوص غذاهایی است که ...

آموزش ادویه ای برای طبخ غذاهای مرغی

دانستنی راجع به انواع سرطان

این اطلاعات و دانستنی های شگفت انگیز در مود عارضه سرطان را بهتر است هرکسی ...

دانستنی راجع به انواع سرطان

خطرات نمک برای سیکل ماهیانه

 

 

مصرف نمک چه خطرات و مضراتی برای عادت ماهیانه ما می ...

خطرات نمک برای سیکل ماهیانه

شدت سرفه و مشکل در تنفس

 

 

اگر سرفه شما به حدی شدید شد که راه نفستان را ...

شدت سرفه و مشکل در تنفس

پیش بینی برای ابتلا به پارکینسون

 

 

با چه روش هایی می توان ابتلای افراد به آلزایمر را ...

پیش بینی برای ابتلا به پارکینسون

آیا برای سلامتی صبحانه سنگین و مفصل بهتر است یا نه؟

 

 

کارشناسان تغذیه همواره توصیه می کنند که صبحانه کاملی بخورید آیا ...

آیا برای سلامتی صبحانه سنگین و مفصل بهتر است یا نه؟

پرسش هایی جالب جهت تعیین طبع و مزاج

 

 

با پاسخ دادن به این سوالات تستی به راحتی می توانید ...

پرسش هایی جالب جهت تعیین طبع و مزاج

برنامه غذایی رژیم تبتی‌

 

 

رژیم تبتی نوعی رژیم برای کاهش وزن است که جزو رژیم های قدیمی است. پایه ...

برنامه غذایی رژیم تبتی‌

دست نوشته شما روحیات تان را برملا می کند!

 

 

چگونه می توان شخصیت شما را طبق دستخطتان شناسایی ...

دست نوشته شما روحیات تان را برملا می کند!

اسپری که زخم پای دیابتی ها را درمان می کند

 

 

یک محصول جدید اسپری Granulox برای از بین بردن زخم دیابت است.مطالعات موردی نشان داد ...

اسپری که زخم پای دیابتی ها را درمان می کند

با استفاده از تخم شربتی موهای خود را تقویت کنید

 

 

تخم شربتی مواد بسیار مغذی دارد ابتدا ترکیبات و ویتامین های  آن را معرفی می ...

با استفاده از تخم شربتی موهای خود را تقویت کنید

از بیمار پنداری چه می دانید

کسانی که مرتب احساس بیماری و ناتوانی می کنند و دچار حالتی وسواسی در برابر ...

از بیمار پنداری چه می دانید

مسموم شدن اطفال به وسیله مواد شوینده

هنگامی که اطفال با مواد شوینده دچار مسمومیت می شوند چه کارهای اورژانسی و ضروری ...

مسموم شدن اطفال به وسیله مواد شوینده

عادت به مصرف غذاهای نمکی در اطفال

سعی کنید در ذائقه فرزندتان تغییراتی  ایجاد کنید و نگذارید عادت به غذاهای پرنمک کنند.

 

پرسش: ...

 

عادت به مصرف غذاهای نمکی در اطفال

سرطانزاترین مواد در خانه

 

 

این مواد سرطانزا به راحتی و به وفور در تمام خانه ...

سرطانزاترین مواد در خانه

عواقب استرس داشتن مادر و پدر بر نوزاد

استرس در والدین قابل انتقال به نوزادان است و تاثیرات فراوانی بر روحیات و خلق ...

عواقب استرس داشتن مادر و پدر بر نوزاد

معضل ازدواج اجباری در جامعه ما

علت اجباری شدن برخی ازدواج ها چیست و چگونه  برخی افراد مجبور به این کار ...

معضل ازدواج اجباری در جامعه ما

ایجاد استرس در سنین پایین

افسردگی در اطفال چگونه ممکن می شود و با چه روش های درمانی این عارضه ...

ایجاد استرس در سنین پایین

پوسیدگی دندان جوانان

دلیل  و علت پوسیده شدن دندان ها در سنین 20سالگی چیست و چه عواملی در ...

پوسیدگی دندان جوانان

توصیه ها و توجهات مهم برای حاملگی های سن بالا

 

 

 

با وجود برخی مشکلات در خانم ها بهتر است ...

توصیه ها و توجهات مهم برای حاملگی های سن بالا

حالت تهوع و راههای درمانی مفید برای آن

 

 

درباره حالت تهوع و راههای درمانی برای آن چه می دانید ...

حالت تهوع و راههای درمانی مفید برای آن

اهمیت به سالم بودن آب استخر ها

 

 

 بهتر است قبل از هر چیز به ...

اهمیت به سالم بودن آب استخر ها

کم بودن وزن مادر قبل از باردارشدن

 

 

اگردچار کمبود وزن شده اید و قصد بارداری دارید بهتر است ...

کم بودن وزن مادر قبل از باردارشدن

فتق و مهمترین راههای درمانی آن

 

 

آیا فتق درمان اساسی و کلی دارد و آیا درمان فتق ...

فتق و مهمترین راههای درمانی آن

رعایت حقوق شهروندی

ریختن اب دهان در خیابان کاری بسیار ناشایست و ناپسند است و نقض قوانین شهرنشینی ...

رعایت حقوق شهروندی

فست فود و این پیامدهای آلرژیکی

فست فود چه نوع آلرژی هایی د ربدن ما می تواند ایجاد کند؟

 

مسعود قاسمی، دبیر ...

 

فست فود و این پیامدهای آلرژیکی

چگونگی قوی کردن ذهن

 

مایلید صاحب مغزی سالم و قوی باشید و  حافظه ای بی نظیر و هوشمند داشته ...

چگونگی قوی کردن ذهن

سفید بودن و سلامتی دندان

 

 

دندان های سالم نباید حتما سفید و براق باشند و این ...

سفید بودن و سلامتی دندان

برای صبحانه قیسوای گردوو خرمادرست کنید

زمانی که در صبحانه خرما و گردو باشد آن کاملترین صبحانه است چون این دو ...

برای صبحانه قیسوای گردوو خرمادرست کنید

مصرف در نمک در خانواده هایی که بیمار ام اس دارند!

 

 

 

اگر در خانواده تان سابقه بیماری ام اس ...

مصرف در نمک در خانواده هایی که بیمار ام اس دارند!

امتیازات یک همسر نمونه

 

 

 

چگونه می توانیم بهترین همسر دنیا باشیم و خصوصیات ...

امتیازات یک همسر نمونه

معرفی روشی جالب برای ترک سیگار

 

 

می خواهیم در ایین مطلب شما را با  ترک سیگار به روش بوقلمون سرد اشاره ...

معرفی روشی جالب برای ترک سیگار

چگونه برای زمستان در فریزر لوبیا سبز نگه داریم

 

هر سال خانمها در پی نگهداری مواد غذایی  به شکل سس , خشک و به ...

چگونه برای زمستان در فریزر لوبیا سبز نگه داریم

آرزوی شکمی صاف با این تکنیک های ورزشی( آموزش تصویری)

 

 

مهم نیست که  لاغر هستید یا چاق چون در بسیاری از اشخاص لاغر هم شکم ...

آرزوی شکمی صاف با این تکنیک های ورزشی( آموزش تصویری)

همه مصائب فرزندان یک خانواده معتاد

 

 

می خواهیم در این مطلب به برخی از مشکلات کودکان خانواده ...

همه مصائب فرزندان یک خانواده معتاد

صاف نشستن تا چه حد اهمیت دارد؟

 

 

تاکید همه بر قوز نکردن و صاف نشستن است آن علاوه ...

صاف نشستن تا چه حد اهمیت دارد؟

مادران شاغل و دوشیدن شیر

 

 

مادرانی که شاغل هستند بهتر است درمحل کار و در زمان ...

مادران شاغل و دوشیدن شیر

برای افراد مبتلا به دیابت نوع 2 خود پایشی قندخون چه فوایدی دارد؟

 

 

خود پایشی در بیماری دیابت  یک جزء مهم از ...

برای افراد مبتلا به دیابت نوع 2 خود پایشی قندخون چه فوایدی دارد؟

جرم گیری دندان و برخی نظرات در مورد آن

 

 

می خواهیم در این مطلب به برخی باورهای رایج در مورد ...

جرم گیری دندان و برخی نظرات در مورد آن

رهایی از یبوست با این روش ها

 


یبوست را با چه روش های طبیعی می توان درمان کرد و بهترین روشها ...

رهایی از یبوست با این روش ها

مناسبترین توصیه بهداشتی

برخی از بهترین و متنوع ترین توصیه های بهداشتی را در این مطلب آروده ایم.

 

کارشناسان ...

 

مناسبترین توصیه بهداشتی

برای کاهش فشار خون این موارد ورزشی را بدانید

 

 

ورزش برای قلب و گردش خون مفید  است.تحقیقات نشان داده است کسانی  که فعالیت بدنی ...

برای کاهش فشار خون این موارد ورزشی را بدانید

توصیه های مهم در زمینه بطری آب معدنی

 

 

مراقب بطری های آب معدنی که میگیرید باشید و بدانید حتما ...

توصیه های مهم در زمینه بطری آب معدنی

اطلاع رسانی در مورد مشکلات و مسائل جنسی

 

 

اهمیت دادن به مسائل جنسی بسیار مهم است و جای خالی ...

اطلاع رسانی در مورد مشکلات و مسائل جنسی

عصا و دانستنی های مهم در مورد آن

 

 

درمورد عصا برخی اطلاعات و دانستنی های مهم را برای سالمندان ...

عصا و دانستنی های مهم در مورد آن

علل پیر شدن با سرعت زیاد

خانم ها اینگونه و با این روش ها زودتر از قبل پیر می شوند پس ...

علل پیر شدن با سرعت زیاد

شیوه تازه برای مبارزه با سوء تغذیه ابداع شد

 

 

سوء تغذیه زمانی رخ می دهد که به اندازه کافی غذا نخورید. گرسنگی  نوعی سوء ...

شیوه تازه برای مبارزه با سوء تغذیه ابداع شد

همه علامات بیماری یا سلامتی در صورت

 

 

 

با دانستن این نشانه ها می توانید به راحتی ...

همه علامات بیماری یا سلامتی در صورت

منبع تفکرات منفی

 

 

اگر مدام با افکار منفی درگیرید بهتر است این مطلب را کامل بخوانید.


با خودتان ...

منبع تفکرات منفی

از دید علمی طول مژه ها چقدر باید باشد؟

 

 

معمولا ما طرفدار مژه های بلند هستیم و هر کاری را ...

از دید علمی طول مژه ها چقدر باید باشد؟

رواج انواع عفونت در زنان

آیا می دانستید آمار ابتلای بانوان به انواع عفونت های زنانه رو به افزایش است ...

رواج انواع عفونت در زنان

آیا این احتمال وجود دارد که اثر انگشت ما تک نباشد؟

 

 

اثر انگشتی که  بوسیله آن شخص را مجرم می شناسند از اسناد بسیار مهم برای ...

آیا این احتمال وجود دارد که اثر انگشت ما تک نباشد؟

معرفی کامل داروهای هوشبری

 

 

ابتدا مروری بر داروهای بیهوشی کرده و مزیت هر یک را بیان می کنیم .هوشبرهای ...

معرفی کامل داروهای هوشبری

تقویت روحیه اجتماعی در اطفال

 

 

چگونه می توان کودک را اجتماعی تربیت کرد و وی را ...

تقویت روحیه اجتماعی در اطفال

دانستنی هایی درمورد بطری های آب

 

 

درباره کدهای روی بطری آب چه می دانید و این کدها ...

دانستنی هایی درمورد بطری های آب

خلاصی از استرس با این روش ها

 

 

 با این راهکارهای ساده می توانید به مقدار زیادی از استرستان ...

خلاصی از استرس با این روش ها

وظایف پرستار پیش ازآغاز جراحی

 

 

بیشتر مریض ها  هنگام  وارد شدن  به اتاق عمل دلهره دارند. بهترین شیوه  برای از ...

وظایف پرستار پیش ازآغاز جراحی

تغذیه کودک با پوره

 

 

چه پوره ای مناسب تر و مغذی تر برای کودک است؟آیا ...

تغذیه کودک با پوره

فقط 5 روز در ماه رژیم بگیرید و لاغر شوید

 

 

نوعی رژیم غذایی به اسم رژیم  «۵ روز در ماه» واقعا  قادر است ...

فقط 5 روز در ماه رژیم بگیرید و لاغر شوید

پیامدها و عوارض استرس داشتن در محل کار

 

 

استرس در محل کار می تواند موجب بروز مشکلات و اختلالات روانی در افراد شاغل  ...

پیامدها و عوارض استرس داشتن در محل کار

تفاوت درد شکم جراحی با دیگر دردها

 

 

این درد شکمی چه علائم و تفاوت هایی با دیگر دردهای ...

تفاوت درد شکم جراحی با دیگر دردها

نادرست ترین اطلاعات در مورد زایمان طبیعی

چه شایعاتی در مورد زایمان طبیعی وجود دارد و کدامیک درسست و نادرست هستند؟به برخی ...

نادرست ترین اطلاعات در مورد زایمان طبیعی

لمس شیرخوار پس از تولد

 

 

تماس مادر و نوزاد بسیار حائز اهمیت و مهم است و ...

لمس شیرخوار پس از تولد

آموزش پدیکور فقط در عرض چند دقیقه

 

 

همانطوریکه می دانیم پدیکور برای سلامتی پاها هم خوب است چون با پدیکور پاها تمیز ...

آموزش پدیکور فقط در عرض چند دقیقه

جایگاه احساسات مختلف در مغز انسان

 

 

طبق آخرین تحقیقات علمی ثابت شد احساسات مختلف افراد در بخش ...

جایگاه احساسات مختلف در مغز انسان

تحقیقاتی پیرامون جگر مرغ

 

بهتر است قبل از مصرف جگر مرغ از این توصیه های مراقبتی در ...

تحقیقاتی پیرامون جگر مرغ

روانکاوی میزان صبر و حوصله

 

 

با این تست شخصیت شناسی می توانید میزان طاقت و صبرتان ...

روانکاوی میزان صبر و حوصله

دانستنی های خوراکی خانم های حامله

  خانم های باردار چه مواد غذایی نیاز دارندو باید و نباید های تغذیه ای ...

دانستنی های خوراکی خانم های حامله

بیان اشتباهات همسر

 

 

 

گوشزد کردن و سرکوفت زدن به همسر بخاطر اشتباهاتش آیا کار درستی است؟

 

سوال مهمی که ...

 

بیان اشتباهات همسر

عوارض در دسترس بودن سیگار

 

 

متاسفانه فرهنگ سازی و عدم ممنوعیتی در زمینه پخش و توزیع ...

عوارض در دسترس بودن سیگار

این زن گوشتخوار را ببینید

 

 

این زن یک آدمخوار به تمام معنا بوده است که سالها ...

این زن گوشتخوار را ببینید

رایج ترین سوالات در مورد عارضه های جنسی

 

 

در این مطلب به برخی از سوالات مهم در مورد سوزش ...

رایج ترین سوالات در مورد عارضه های جنسی

بهداشت دستگاه تناسلی بانوان

 

 

خانم ها باید در زمینه بهداشت خود بسیار مراقب باشند و ...

بهداشت دستگاه تناسلی بانوان

تفاوت برنده ها و بازنده های کاهش وزن

 

 

دوست داشته باشیم یا نه ،‌ برای لاغر شدن و لاغر ماندن باید ...

تفاوت برنده ها و بازنده های کاهش وزن

پی بردن به راز شخصیت حیوانات

 

 

 

با این ترفندها می توانید پی به روحیات حیوانات ...

پی بردن به راز شخصیت حیوانات

7 نکته در ارتباط با افزایش وزن طبیعی و سالم


حتما اشخاص لاغر را دیده اید دوست دارند چاق شوند در اینجا شیوه های ...

7 نکته در ارتباط با افزایش وزن طبیعی و سالم

افزایش علاقه مندی به مصرف قرص های افسردگی

 

 

 

متاسفانه شیوع مصرف داروهای ضدافسردگی روز به روز رو ...

افزایش علاقه مندی به مصرف قرص های افسردگی


کلیه حقوق سایت متعلق به پرشین تکست میباشد



:: برچسب‌ها: مصائب تکرر ادرار ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : فردین رادمهر
ت : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1396
.


190
در مدیریت منابع آب ضعیف عمل می‌کنیم - پايگاه …agna.ir/%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d9%…وزیر جهادکشاورزی مطرح کرد: در مدیریت منابع آب ضعیف عمل می‌کنیم وزیر جهادکشاورزی با بیان ...


190
در مدیریت منابع آب ضعیف عمل می‌کنیمwww.javaneirani.com/.../736857-مدیریت-منابع-ضعیفدر مدیریت منابع آب ضعیف عمل می‌کنیم - به گزارش خبرنگار مهر، محمود حجتی در کنفرانس بین ال ...


136
در مدیریت منابع آب ضعیف عمل می کنیم | وزیر …www.ghatreh.com/.../مدیریت-منابع-ضعیف-عمل-کنیموزیر جهادکشاورزی با بیان اینکه در حوزه مدیریت منابع آب ... عمل می کنیم در مدیریت ...


100
در مدیریت منابع آب ضعیف عمل می کنیم - ایلیار خبرtnews.ir/news/990e84659933.htmlوزیر جهادکشاورزی با بیان اینکه در حوزه مدیریت منابع آب ضعیف عمل شده است، گفت:ما یک کشور کم ...


194
در مدیریت منابع آب ضعیف عمل می‌کنیم | اتاق خبرwww.otaghnews.com/news/392545/%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%AF%DB%8C…در مدیریت منابع آب ضعیف عمل می‌کنیم; ترامپ فرمان بررسی معاهدات تجاری آمریکا را امضا می کند


154
درمدیریت منابع آب ضعیف عمل می‌کنیمbetanews.ir › نکو › اقتصادیوزیر جهادکشاورزی با بیان اینکه در حوزه مدیریت منابع آب ضعیف عمل شده است، گفت:ما یک کشور کم ...


102
در مدیریت منابع آب ضعیف عمل می‌کنیم - خبرگزاری …www.mehrnews.com/news/3964740/...وزیر جهادکشاورزی با بیان اینکه در حوزه مدیریت منابع آب ضعیف عمل شده است، گفت:ما یک کشور کم ...


170
در مدیریت منابع آب ضعیف عمل می‌کنیم / مازندمجلس - …www.mazandmajles.ir/post/read/159824/...مطالب مرتبط با : در مدیریت منابع آب ضعیف عمل می‌کنیم


183
در مدیریت منابع آب ضعیف عمل می کنیم - شبکه …tnews.ir/news/02db84655540.htmlبه گزارش خبرنگار مهر ، محمود حجتی در کنفرانس بین المللی آب مجازی که در محل اتاق بازرگانی ...



:: برچسب‌ها: در مدیریت منابع آب ضعیف عمل می کنیم ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : فردین رادمهر
ت : یک شنبه 10 ارديبهشت 1396
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی